القائمة الرئيسية

الصفحات

أخبار الاخبار

طريقة ربح 450$ من الانترنت مع اثبات سحب باي بال عن طريق موقع STAR - CLICKS

 طريقة ربح 450$ من الانترنت مع اثبات سحب باي بال عن طريق موقع STAR - CLICKS

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة اهلا و مرحبا بكم في موقع حازم تك في موضوع انهاردة حانقدم طريقة ربح من الانترنت بيها ممكن تحقق اكثر من 450$ في الشهر علي حسب مجهودك عن طريق موقع star-clicks .

طريقة التسجيل في موقع star-clicks 



اولا ستدخل الي الموقع عن طريق رابط اسفل المقال ها ينقلك الي الموقع هتضغط علي  Start Now في خانة الناشر او Publisher من ثم سوف تظغط علي Publisher Sign Up بعد كدة لازم تركز جيدا لان اصعب حاجة في الموقع هي طريقة التسجيل لانة يتطلب الكثير من البيانات . 

بعد ما تضغط علي Publisher Sign Up حا يزهرلك صفحة من خلاله اول حاجة حاتعملها هاتكتب اسمك ومن ثم اسم ولدك وجدك وبعد ذلك هاتكتب تاريخ ميلادك ومن ثم هاتكتب عنوانك وبعد كدة المدينة الخاصة بك وبعد ذلك الدولة ومن ثم كود البريدي Zip code وبعد كدة رقم الموبيل الخاص بك مرتين وبعد ذلك بريد الجيميل بتاعك مرتين.

ومن ثم كتابة الباس ورد مرتين وبعد ذلك حاتختار سؤال امان لازم تحفظة جيدا ومن ثم هايسالك سؤال يقول فية اين وجدتنا تقول لة مثلا صديق او موقع ومن ثم سوف تجد كود اسفل المقال تنسخة وتهب تضعة بداخل المربع الاخضر الكود مهمتة بيديك نصف دولار او ثلاثين سنت علي حسب الدولة ومن ثم هاتدخل كود الكباتشا بعد ذلك تؤكد انك اكبر من 18 سنة ومن ثم بعد ذلك تضغط علي تسجيل سوف تنتظر من دقيقة الي دقيقاتان لحين ارسال رسالة الي الجميل الخاص بك .

طريقة الربح علي موقع star-clicks

اولا اللربج عن طريق اضغط علي الاعلانات بعد ما تسجل الدخول اول حاجة لازم تعملها انك تاكد حسابك علي الجميل و الواتس اب بعد كدة سوف تضغط علي ايقونة Ppc Ads بينقلك علي صفحة فيها اعلانات بتاخد علي كل اعلان 1 سنت عن طريق الضغط فقط بيكون من 9 الي 10 اعلانات علي حسب العضوية الي انت شغال عليها .

ثانيا الربح عن طريق الترويج للموقع سوف تذهب الي ايقونة Referrals هاتضغط ثم بعد ذلك سوف ينقلك الي صفحة بها لينك Referrals خاص بك هايقولك سوف تاخذ علي كل تسجبل فقط 8 سنت لو سجل 100شخص عن طريق الرابط الخاص بك سوف تحصل علي 8 دولار ولو شخص رقة حسابة الي Gold سوف تحصل علي 5 دولار ولو رقة حسابة الي Platinum سوف تحصل علي 10 دولار .

طريقة الترويج للربح من الانترنت عن طريق موقع star-clicks

الترويج عن طريق مجموعات الفيس بوك سوف تجد اسفل المقال رابط تحميل ملف تكست فية مجموعة من جروبات الفيس بها تفاعل كبير جداا حاتخش في اي جروب حاتلقي اشخاص كثيرة جدا بها حاشوف منشور حاتلقي بها كثير من التعليقات حاتخش علي كل التعليقات وتكلم كل الاشخاص وتتبادل معهم التسجيل .

انت بل طريقة دي انت بتاخد علي كل شخص 8 سنت بيسجل عن طريق الرابط الخاص بك لو سجل 100 شخص من الرابط الخاص بك انت كدة حاتكسب 8 دولار في اليوم لو انت اتبعت كل التعليمات .

طريقة السحب من موقع star-clicks

طريقة السحب عن طريق باي بال و بيتكوين ولو عايز السحب يوصلك عن طريق ويستر يونيون Western Union بتضغط علي حساب بنك من خانة الاعدادات وبتضيف الاعدادات وبتسحب ديركت .

انت بتختار طريقة الدفع الخاصة بك اذا كانت باي بال و بيتكوين او ويستر يونيون وكمان ممكن تحدد علي الدفع التقائي وبعد 24 ساعة بتلاقي المبلغ وصل علي حسابك لو بتسحب باي بال لازم يكون مفعل .



الكود : 50677108




في النهاية اتمني من الله ان يوفقكم والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة 


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق